Uncategorized

Na vysokej škole sme pochopili, ktorou cestu sa chceme v živote uberať…

Na vysokej škole sme pochopili, ktorou cestu sa chceme v živote uberať…

Najprv spolužiaci, kamaráti a neskôr kolegovia. Voláme sa Miro a Peťo, a už niekoľko rokov fungujeme pod názvom našej firmy Hospitality Group. Ako sme sa dostali k práci, ktorá nás každý deň viac a viac napĺňa?

Naše začiatky

Všetko sa to začalo na Materiálovotechnologickej fakulte Slovenskej Technickej Univerzity. Boli sme dvaja mladí chalani, ktorí sa radi zabávali. Škola nám dávala dobrú perspektívu, čo sa týkalo budúcnosti, avšak chceli sme od života niečo viac. Hospitality Group vznikla v roku 2015. Pôvodná myšlienka bola mať bary na akciách, predaj alkoholu, nealko drinkov. Až potom sa to rozšírilo a vybudovali sme firmu, ktorá robí eventy, produkciu a bary sme doladili tak, aby sa vytvorili vždy a všade.

Prvotná Beánka vznikla v roku 2013. Beánky fungovali už od roku 2010. Ale v roku 2013 sme dostali na starosti celú akciu. A v roku 2014 sme konzultovali, že ak na Beánii mal niekto bar, organizátor za to dostal nejaké peniaze. My sme tu v Trnave nedostávali nič. Nejde začať podnikať bez kapitálu. Nám to začalo prekážať, že prečo to v Bratislave takto funguje a u nás nie.

Následne potom prišlo obdobie, kedy sa v Trnave menili primátori. Našťastie, podarilo sa nám vybaviť, aby sme mohli predávať alkohol prostredníctvom vlastných síl. Vďaka tomu, že sme dostali šancu, videli reálny potenciál a budúcnosť, tak sa z toho zrodia vlastná firma.

Na vysokej skole

Zdroj: redakcia

Prečo Trnava?

Keďže Trnava je študentské mesto, zameriavali sme sa najmä na univerzitné akcie ako spomínané Beánie, Open semester párty, študentské plesy a podobne. Naším cieľom bolo, a stále ostáva, premeniť zábavu na zážitok, priniesť prvotriedny servis a zabezpečiť dokonalý priebeh každej akcie. A nie len priebeh. Naše eventy tvoria vlastné príbehy.

Ako sa tvoria samotné eventy?

Najskôr musí vzniknúť myšlienka a z tej myšlienky sa začne zostavovať tím ľudí, s ktorými chceme spolupracovať. Určí sa termín, zostaví program a kontaktujú sa podľa neho kapely. Dôležité je promo, aby na akciu vôbec niekto prišiel. Pred tým všetkým je treba zaplatiť priestor, vybaviť dodávateľov, ktorí prinesú hardwer ako pódium, svetlá, ozvučenie. Taktiež treba vyriešiť SBS, bary, šatne a tak podobne. Spustí sa predaj lístkov a potom už “iba“ samotná akcia. Samozrejme, nie vždy je všetko ružové. Čo sa týka komplikácií. Veľakrát nám dohodnutý personál neprišiel. Počítate s desiatimi ľuďmi, prídu siedmi. Niekedy sa zdá priam nemožné pripraviť všetko včas.

Našťastie máme silného ducha a motiváciu a to nás dokáže posunúť vpred.

Odporúčame pozrieť

keyboard_arrow_up